نهم ارديبهشت ،روز ملي شوراها گرامي باد

فرماندار شهرستان سامان با صدور پيامي نهم ارديبهشت ماه سالروز تأسيس شوراهاي اسلامي را به شوراهاي اسلامي اين شهرستان تبريک گفت

کد خبر: 155806 تاریخ انتشار: 1400/02/09
نمایش: 496
اخبار
در متن پيام کمال اکبريان آمده است: نهم ارديبهشت روز تأسيس شوراهاي اسلامي است که زمينه ساز تاثيرگذاري هرچه بيشتر مردم در تعيين سرنوشت جامعه بوده و بيانگر تأثير جدي‌تر مردم در اداره امور شهري و روستايي است.
وي ادامه داد: عنايت مردم به شوراهاي شهر و روستا توجه جامعه به عملکرد نهادي مي‌باشد که طي چند دوره فعاليت خود جايگاه ويژه‌اي را در تحولات ساختاري هر شهر و روستا به دست آورده است.
اکبريان مي‌افزايد: بي شک همراهي، حضور و مشارکت گسترده مردم يکي از پايه‌هاي اصلي تحقق انقلاب اسلامي و عاملي اساسي در استمرار آن بوده و هست و شوراها نيز با دارا بودن ماهيتي مردمي و نشأت گرفته از آراي مردم مي‌توانند نقش بسزايي در تداوم و پيشرفت حرکت رو به رشد اين نظام الهي و مردمي داشته باشند.
اينجانب ضمن تبريک فرارسيدن روز شوراها به اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهرستان سامان، از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران اين نهاد مقدس و مردمي صميمانه تقدير و تشکر مي‌نمايم و توفيق اين عزيزان را در راستاي انجام رسالت خطير و بزرگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شريف شهرستان سامان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کمال اکبريان - فرماندار شهرستان سامان

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08