تبريک فرماندار شهرستان سامان به مناسبت روز خبرنگار

کد خبر: 156380 تاریخ انتشار: 1400/05/17 07:53:49
نمایش: 531
اخبار
فرماندار شهرستان سامان در پيامي ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان اين عرصه تبريگ گفت و اظهار اميدواري کرد که در سايه همدلي و همراهي بتوان آينده‌اي روشن را براي اين استان رقم زد.

در پيام کمال اکبريان آمده است: خبرنگاران چشم بينا، گوش شنوا و زبان گوياي جامعه در بيان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که مي توانند زمينه بهبود شرايط و تغيير را فراهم آورند.

وي در اين پيام افزود: بدون ترديد ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهيد محمود صارمي ظرفيتي منحصر بفرد براي قدرداني از مردان و زناني است که مهم ترين هدف خود را روشنگري و شفاف سازي در مسير رشد و تعالي جامعه قرار داده اند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اين که جوانان توانمند و پيشکسوتان عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ايرادات به بيان راهکارها پرداخته و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند ادامه داد: خبرنگاران با اميدزائي و اعتمادآفريني در چالش‌ها و بحران ها به مدد سيستم مديريتي آمده‌اند و با انعکاس مشکلات مردم اين شهرستان توانسته‌اند زمينه مديريت بهتر را فراهم کنند.

وي در بخش ديگر از اين پيام آورده است: امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرستان سامان حائز اهميت بوده و آنان مي توانند با برجسته سازي مزيت هاي نسبي اين شهرستان نقش بسزائي در توجه به سرمايه گذاري، گردشگري داشته باشند؛ لذا اين روز را به خبرنگاران گرانقدر شهرستان سامان تبريک عرض نموده و آرزوي توفيق الهي را از خداوند منان خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08