تمجيد نماينده مجلس از خيرين شهرستان سامان

آيين توديع و معارفه فرماندار شهرستان سامان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش اين شهرستان با حضور سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري

در این آیین از زحمات ۴ ساله دکتر کمال اکبریان تقدیر و محمدتقی گنجعلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سامان منصوب شد.

کد خبر: 167458 تاریخ انتشار: 1400/11/30
نمایش: 433
اخبار
فرماندار سابق شهرستان سامان گفت: اين شهرستان قابليت‌هاي فراواني در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، گردشگري، کشاورزي و عمراني دارد.
کمال اکبريان وي به وجود ۲۰ هزار هکتار باغ در سامان و تبديل اين شهرستان به‌عنوان قطب گردشگري، باغ‌داري و کشاورزي کشور اشاره و تاکيد کرد: عبور ۶۴ کيلومتر مسير رودخانه زاينده‌رود از شهرستان سامان از مهم‌ترين ظرفيت‌ها و قابليت‌هاي اين شهرستان به‌شمار مي‌رود.

اکبريان با اشاره به تلاش‌هاي فراوان براي توسعه شهرستان سامان در چهار سال گذشته افزود: طرح‌هايي مانند اختصاص رديف ملي براي توسعه ۵۵ کيلومتر حاشيه رودخانه زاينده‌رود، اجراي شبکه جمع‌آوري فاضلاب در ۲۱ روستا و راه‌اندازي مجتمع دامپروري در اين شهرستان براي تصويب در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري ارائه شده است.

وي تصريح کرد: تکميل و بهره‌برداري از جاده‌هاي توريستي بين شهرستان سامان با شهرستان‌ها و استان‌هاي همجوار در افزايش جذب گردشگران، اشتغال‌زايي، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي منطقه نقش‌آفريني مي‌کند.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: راهبرد دولت سيزدهم شفاف‌سازي امور، عزم جدي در مبارزه با فساد، اميدآفريني بين مردم و تلاش براي انجام فعاليت‌هاي مختلف است.
محسن حسين‌ميرزايي روز پنجشنبه در آيين تکريم و معارفه فرماندار شهرستان سامان تاکيد کرد: مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در سطح استان و شهرستان براي دست‌يابي به موفقيت در بخش‌هاي مختلف مشورت با مردم را در دستور کار قرار دهند.

وي افزود: مردمي بودن مسئولان براي مردم ملموس باشد و مديران دستگاه‌هاي اجرايي مختلف بايستي همواره براي خدمت‌رساني مطلوب‌تر در بخش‌هاي گوناگون، در جامعه حضور فعال داشته باشند.

حسين‌ميرزايي تصريح کرد: فرمانداران پيگيري امور مرتبط با تمامي نقاط شهرستان‌ها به‌صورت عادلانه، تکريم مردم، توجه به خواسته‌هاي گروه‌هاي مختلف و پرهيز از شخصي‌نگري را در دستور کار قرار دهند.

وي يادآور شد: عزت و اقتدار کنوني جمهوري اسلامي ايران مرهون جان‌فشاني‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس است.

سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مردم استان و شهرستان سامان، علاوه بر محدوديت‌هاي کرونايي اما با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، فاصله‌گذاري اجتماعي و استفاده از ماسک در ۲۲ بهمن‌ماه امسال حماسه‌آفريني کردند.

وي گفت: مردم در پيروزي انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس، پس از جنگ تحميلي و در مقابله با استکبار جهاني همواره با حضور در صحنه، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کردند.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: هر جا مردم و مسئولان انقلابي، جهادي و در مسير ولي‌فقيه حرکت کردند، به موفقيت‌هاي بزرگ و اثرگذار دست يافتند.


تمجيد نماينده مجلس از خيرين شهرستان سامان

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي ضمن تمجيد از خيرين شهرستان سامان گفت: روحيه خيري در بين مردم شهرها و روستاهاي اين شهرستان ظرفيت مومنانه مطلوبي براي تسريع در روند توسعه اين شهرستان است.
احمد راستينه هفشجاني روز پنجشنبه در آيين تکريم و معارفه فرماندار شهرستان سامان تاکيد کرد: فرماندار سابق سامان تلاش‌هاي فراوان براي بخش‌هاي مختلف اين شهرستان انجام داد و مورد محبت مردم بود.
وي افزود: سرپرست جديد فرمانداري شهرستان سامان از نيروهاي فرهنگي بومي اين شهرستان است که مي‌تواند با وحدت، مشارکت، همدلي، همراهي و هماهنگي بين مردم، مسئولان و روحانيون، روند توسعه‌اي در اين منطقه را تسريع کند.

سرپرست فرمانداري شهرستان سامان گفت: همراهي دولت و مجلس شوراي اسلامي، نقش اصلي در پيش‌بُرد اهداف توسعه‌اي کشور، استان چهارمحال و بختياري و شهرستان‌هاي مختلف مانند سامان دارد.
محمدتقي گنجعلي در ادامه مردم شهرستان سامان را افرادي انقلابي، مؤمن و سخت‌کوش اعلام و تصريح کرد: تلاش جدي براي رفع مشکلات موجود در اين شهرستان اولويت دارد و در اين راستا برنامه‌هاي توسعه‌محور در دستور کار قرار مي‌گيرد.

سرپرست فرمانداري شهرستان سامان يادآور شد: مشکلات اين شهرستان در حوزه‌هاي زيرساختي، اقتصادي، فرهنگي، گردشگري و عمراني شناسايي و برنامه‌هاي عملياتي براي رفع آن با بهره‌مندي از توان نيروهاي متخصص، جوان و انقلابي ارائه مي‌شود.

گنجعلي اظهار داشت: تعامل با اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان سامان به‌منظور بررسي راهکارهاي عملياتي در راستاي تسريع روند توسعه همه‌جانبه اين شهرستان در دستور کار قرار مي‌گيرد.

در اين آيين از زحمات ۴ ساله دکتر کمال اکبريان تقدير و محمدتقي گنجعلي به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان سامان منصوب شد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08