پيام تبريک سرپرست فرمانداري شهرستان سامان به مناسبت فرارسيدن نوروز ۱۴۰۱

کد خبر: 167740 تاریخ انتشار: 1401/01/01
نمایش: 265
اخبار
محمدتقي گنجعلي - سرپرست فرمانداري شهرستان سامان با صدور پيامي فرارسيدن نوروز ۱۴۰۱ را به همه مردم خونگرم و ولايت مدار اين شهرستان تبريک گفت.

در متن اين پيام آمده است: اکنون که در آستانه حلول سال ۱۴۰۱ شمسي قرار گرفته‌ايم، بار ديگر به رسم گذشتگان اين سرزمين کهن تلاش خواهيم کرد تا با ارائه خدمات بايسته و شايسته به هم شهرستاني‌هاي عزيزمان بار ديگر شاهد رويش جوانه هاي اميد در دلها باشيم و در اين راه از خداوند متعال استمداد مي‌طلبيم تا سال جديد براي امت ايران اسلامي و مردم ولايتمدار شهرستان سامان با سربلندي و موفقيت توأم باشد.
در ادامه اين پيام آمده است: در واپسين ساعات سال ۱۴۰۰ از تمامي عزيزاني که به سهم خود تلاش و کوشش را سرلوحه امور قرار دادند تا در جهت توسعه شهرستان سامان گام بردارند، تشکر و قدرداني مي کنم و اميدوارم با عنايات حق تعالي و همت بلند همه دلسوزان اين شهرستان در رسيدن به اهداف و آرمان هاي نظام و انقلاب اسلامي سربلند و موفق باشيم.
در پيام نوروزي محمدتقي گنجعلي - سرپرست فرمانداري شهرستان سامان آمده است: اينجانب پيشاپيش فرارسيدن نوروز باستاني را به پيشگاه مردم ولايتمدار اين شهرستان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و از درگاه خداوند متعال سالي سرشار از موفقيت و پيروزي را براي امت اسلامي آرزومندم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08