جلسه شوراي اداري شهرستان سامان به رياست سرپرست فرمانداري شهرستان سامان برگزار شد

4هزار میلیارد ریال در سفر رییس‌جمهور به شهرستان سامان اختصاص یافت

کد خبر: 178212 تاریخ انتشار: 1401/03/23
نمایش: 256
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان سامان گفت: در سفر رييس‌جمهور و هيات دولت سيزدهم به چهارمحال و بختياري چهار هزار ميليارد ريال اعتبار به اين شهرستان اختصاص داده شد.
محمدتقي گنجعلي روز يکشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان سامان تاکيد کرد: فعاليت تمامي مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان سامان رصد مي‌شود و انتظار مي‌رود مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان به پيشرفت و توسعه همه‌جانبه و پايدار بينديشند تا به منطقه‌اي نمونه در سطح ملي و استاني تبديل شويم.

وي افزود: براي تکميل و چهار خطه شدن جاده سامان به تيران يک‌هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت ضمن اينکه ۳۰۰ ميليارد ريال براي تکميل و بهره‌برداري از اردوگاه دانش‌آموزي شهرستان سامان اختصاص پيدا کرد.

سرپرست فرمانداري شهرستان سامان يادآور شد: ۲۰۰ ميليارد ريال به‌منظور تکميل و بهره‌برداري از اردوگاه صاحب‌الزمان (عج) کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سامان تخصيص يافت.

گنجعلي اظهار داشت: اين سه مصوبه به‌همراه ۳۸ مصوبه ديگر و اعتبارات مختص شهرستان سامان در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري به‌زودي اعلام و اطلاع‌رساني خواهد شد.

وي با اشاره به لزوم تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام و اجراي پروژه‌هاي توسعه‌اي در شهرستان سامان گفت: تکميل جاده سوادجان در حاشيه زاينده‌رود به‌تازگي اعتبار ملي گرفته است.

گنجعلي تاکيد کرد: مشکلات بخش‌هاي مختلف شهرستان سامان شناسايي شده است و راهکارهاي اجرايي آن در آينده‌اي نزديک تدبير و اجرايي مي‌شود.

 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08