حضور مدير کل فناوري اطلاعات و ارتباطات و مدير کل مخابرات استان چهارمحال و بختياري در بخش زاينده رود

کد خبر: 178874 تاریخ انتشار: 1401/05/25
نمایش: 236
اخبار
حضور مديرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديرکل مخابرات استان چهارمحال و بختياري در بخش زاينده رود

🔹مدير کل فناوري اطلاعات و ارتباطات استان مهندس بلالي و مدير کل مخابرات استان مهندس محمودي به همراه بخشدار زاينده رود و معاون فرمانداري شهرستان سامان ور ئيس شوراي اسلامي شهرستان سامان عصر روز دوشنبه ۲۴مرداد ۱۴۰۱ از تمامي نقاط مختلف تحت پوشش شبکه مخابراتي بخش زاينده رود بازديد کردند .

🔹در اين بازديد بخشدار زاينده رود ضمن ارائه مشکلات و مسائل مربوط به دو حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات و مخابرات در بخش زاينده رود به مسئولين چنين اعلام نمودند‌ که عليرغم پيشرفت هاي روز افزون ارتباطات در عصر جديد و همچنين در صحنه بودن بسياري از اپراتور ها در بعضي از نقاط شهري و روستاهاي بخش زاينده رود، انتن دهي و اينترنت با مشکل همراه بوده  و مردم در اين مناطق شديدا" با مشکل ارتباطي مواجه هستند و بعضا به دليل عدم پوشش شبکه اي و عدم امکان ايجاد ارتباط با اورژانس و پليس و ... شاهد اتفاقات ناگواري بوده اند بنابراين با توجه به وضعيت حاضر که ارتباطات بعنوان يک نياز اساسي به شمار مي رود ،عدم بهره مندي از اين نياز ، مردم را در انجام کارهايشان دچار دردسر مي کند .

🔹موسوي در ادامه در خصوص لزوم توسعه تلفن ثابت تاکيد کردند تعداد زيادي از مردم شهرهوره و روستاها چندين سال است که در انتظار ثبت نام تلفن ثابت هستند که تا کنون پاسخي از طرف مسئولين داده نشده است که انتظار داريم در اين خصوص اقدام عملي صورت پذيرد .

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08